SLEVY PODZIM 2016 - zobraz leták
*** ------
h_right_http.gif, 1 kB
*

Přihlašovací jméno:
Heslo:


  Na hlavní stranu
O nás
Registrace
Nápověda
Značky
Kontakt

Katalog produktů:
 
>AUTODOPLŇKY
>ALARMY
>KAMEROVÉ SYSTÉMY
>DOMOVNÍ TELEFONY
>POHONY BRAN
>KOVÁNÍ
>NÁŘADÍ, SVÍTILNY
>VSTUPNÍ SYSTÉMY
>ŠPIONÁŽNÍ TECHNIKA
>METEOSTANICE, TEPLOMĚRY
>MĚŘÍCÍ PŘÍSTROJE, MULTIMETRY
>ELEKTROINSTALAČNÍ MATERIÁL
>NAPÁJECÍ A ZÁLOHOVÉ SYSTÉMY
>LED ŽÁROVKY A LED TRUBICE
>LED PÁSKY A SVÍTIDLA
>SPÍNAČE A REGULÁTORY
>TOPENÍ, TERMOSTATY
>DOMA, SPORT, ZDRAVÍ
>AKCE, VÝPRODEJ

Objednávka po telefonu? Zavolejte nám 777 338 228, poradíme Vám!

Soubory ke stažení:
>manuály a návody této sekce
>manuály a návody všechny
>celý katalog zboží
>koncový ceník zboží
>všeobecné obchodní podmínky
>formulář k vrácení zboží


Vyhledávání:
 



ČESKÉSTAVBY.cz

Lyže Fischer


*
Hledej:
Všeobecné obchodní podmínky


Obchodní podmínky a uživatelské rady
Postup nákupu a vyřízení reklamace

Uživatelské rady:

Zaregistrujete se ! Protože registrovaným zákazníkům na našich stránkách poskytujeme slevu z maloobchodní ceny. Tato cena sa automaticky zobrazuje při Vašem přihlášení. Další slevy pro montážní a obchodní firmy a velkoobchody můžeme nastavit dle vámi zaslané registrace a minimálnímu limitu odebraného zboží (a to od min 20.000Kč + DPH za rok nebo jednorázově). Registraci (ŽL nebo výpis z OR) můžete zaslat na náš e-mail.

Poštovné ZDARMA: Při nové objednávce nad 2000,-Kč (bez DPH a bez poštovného) v rámci České Republiky neúčtujeme poštovné ani doběrečné. Poštovné zdarma neplatí pro výměny zboží, opravované zboží, zboží nadrozměrů zasílané dopravní službou Toptrans, GLS nebo Gais, zboží do zahraničí a zboží dodávané za speciální velkoobchodní ceny, kde se vypočítává cena dle množství a hodnoty zásilky.  

Jak objednávat : Jednoduché objednání zboží vložením do nákupního košíku. Před vložením nezapomeňte uvézt počet kusů, do poznámky nám sdělte váš případný požadavek a vyberte si barvu výrobku, pokud je nabídka uvedena. Vyplňte správně dodací adresu a nezapomeňte na vaše telefonní číslo a e-mail pro naší komunikaci a pro přepravní společnost. Sledujte váš nákupní košík, kde uvádíme den odeslání vaší objednávky, číslo balíku a přepravní společnost. Při nákupu na dobírku poskytujeme možnost vrátit nebo vyměnit nepoškozený, nepoužitý výrobek v neporušeném originálním obalu nejpozději do 30 dnů od jeho převzetí.  V případě výměny za jiné zboží bude navrácené zboží odečteno od nového. V případě, že částka za nové zboží bude vyšší než navrácené zboží, odešleme Vám balíček na dobírku za rozdíl ceny. Pokud bude nižší zašleme balíček zdarma a rozdíl částek zašleme na váš účet. Vážený zákazníku, z důvodu vysokých nákladů na poštovné a doběrečné (minimální poštovné a doběrečné je 100,-Kč) zasíláme na dobírku zboží nad 250,-Kč. Zásilky po ČR odesíláme prostřednictvím České pošty, společností PPL, Gais, DPD a Toptrans. Poštovné a doběrečné účtujeme 84Kč + DPH (100Kč s DPH). Společností TOPTRANS zasíláme nadměrné 3m a 6m profily a palety. Cena přepravy je vypočítána dodatečně dle celkové hmotnosti zboží a místa dodání. Zboží skladem objednané do 12 hodin je expedováno ještě týž den a dodáno zákazníkovi do 24 hodin. Na Slovensko nově zasíláme zboží bez poplatků za převod měny (máme nový účet na Slovensku v EURECH) do 3 dnů a snížili jsme cenu dopravy na 9,2EURO za balíček do 10kg, 10,5 EURO za 20kg balíček, 15,3 EURO za 30kg balíček a 25 EURO za balíček do 50kg. Doběrečné účtujeme 2,8 EURO - doporučujeme platbu předfakturou (předem), kdy doběrečné neúčtujeme. Zboží na faktuře uvádíme v Eurech dle denního kurzu ČNB. Při zaslání potvrzení plátce DPH, DPH neúčtujeme.  Do jiných zemí Evropy zasíláme zboží také, ale až po zaplacení předfaktury. Z důvodu vyšších nákladů na přepravné účtujeme min. poštovné 350Kč + DPH. Proto do zahraničí vyřizujeme pouze objednávky nad 2.000Kč. Vždy uvádějte vaší e-mailovou adresu na kterou Vám zašleme potvrzení objednávky, vyskladnění a případně předfakturu. Potvrzení objednávky je pouze informace o uskutečnění a přijmutí objednávky. Není však oficiálním dokumentem o uskutečnění obchodu. Tento dokument (fakturu) dostáváte současně s doručeným zbožím. Děkujeme za pochopení.

Jak reklamovat a vracet zboží : Zboží k reklamaci nebo pro navrácení posílejte klasickým způsobem (ne na dobírku!) na adresu Litvínovice 209, Č. Budějovice. Náklady spojené s doručením (daňový nebo jiný doklad - poštovné) nám zašlete spolu se zbožím nebo posílejte naskenované e- mailem na info@dstechnik.cz. Zboží řádně zabalte aby nedošlo k mechanickému poškození, aby mohla být navrácená reklamace (navrácení zboží) kladně vyřízeno bez zbytečných prodlev. Zboží nám nezasílejte na Dobírku, nebude převzáno! Spolu se zbožím nám zašlete kopii daňového dokladu, popis závady a vámi požadovaný způsob vyřízení.


Reklamační řád - 1.Všeobecná ustanovení
foto nové prodejny a hlavního skladu  dstechniik.cz s.r.o.  - Litvínovice 209, Č. Budějovice
foto nové prodejny a hlavního skladu dstechniik.cz s.r.o. - Litvínovice 209, Č. Budějovice

OBCHODNÍ PODMÍNKY


obchodní společnosti

dstechnik.cz s.r.o

se sídlem Korunní 23, Praha 2, 120 00

identifikační číslo: 28107292

zapsané v obchodním rejstříku vedeném v Praze, oddíl C, vložka 156708 

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.dstechnik.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti dstechnik.cz s.r.o, se sídlem Korunní 23, Praha 2, 120 00, identifikační číslo: 28107292, zapsané v obchodním rejstříku vedeném v Praze, oddíl C, vložka 156708  (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.dstechnik.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „objednat“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. 

3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

0 v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Litvínovice 209, České Budějovice 370 01,Českobrodská 444 Praha 9 - Dolní Počernice 190 12;

0 v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;

0 bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2102065541/2700, vedený u společnosti UNICREDIT BANK (dále jen „účet prodávajícího“);

0 bezhotovostně prostřednictvím platebního systému      ;

0 bezhotovostně platební kartou;

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@dstechnik.cz .

5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. 

7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@dstechnik.cz . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a číslo bankovního účtu (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

11. DORUČOVÁNÍ

11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování dstechnik.cz s.r.o. Litvínovice 209, 370 01 České Budějovice, adresa elektronické pošty info@dstechnik.cz , telefon 387 203 656.


V Českých Budějovicích dne 15.7.2016



 veletrh FOR ARCH
veletrh FOR ARCH
prodejna v Praze 2 - uzavřena - přestěhována na adresu - Českobrodská 444, Dolní Počernice, Praha 9
prodejna v Praze 2 - uzavřena - přestěhována na adresu - Českobrodská 444, Dolní Počernice, Praha 9

Neuplatnitelnost záruky. Při nákupu jednotlivého komponentu, který si kupující montuje nebo instaluje do zařízení, není schváleno pro špatné parametry nebo není plně kompatibilní a může dojít k jejímu poškození. (např. v případě namontování elektronického příslušenství do automobilu s vadou napájení -> přepětí, které je nezáměrně přivedeno do elektronického příslušenství a jeho následné zničení).
Záruku nelze uplatnit zcela nebo zčásti v následujících případech: vypršením záruční lhůty, mechanického poškození, neodborné instalace, neodborného zacházení či obsluhy, zanedbání běžné péče, instalace neodpovídající montážnímu manuálu a instalace pro funkci, na kterou není výrobek určený pokud byly vady způsobeny počítačovými viry používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry prostředí, pro které jsou určeny, nebo jiným parametrům stanoveným výrobcem zboží bylo poškozeno živly, nebo výpadkem elektrické sítě zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci zboží bylo zničeno nebo poškozeno jiným zařízením se skrytou vadou nebo vadným řízením, vadným napájením, přetížením apod. Upozorňujeme, že LED žárovky nemají vestavěné ochrany proti přepětí (z důvodu malé velikosti) a jsou proto náchylné na špičky, výboje a přepětí sítě. Doporučujeme instalovat do napájecího vedení napěťové ochrany (pouze kvalitní) a vyvarovat se napojení motorů a jiných spotřebičů s indukční zátěží do stejné fáze jako LED osvětlení. Případné vady způsobené přepětím neuznáváme jako záruční.

Reklamace kamer (všeobecně). Kameru doporučujeme dodávat k reklamaci včetně napájecího zdroje nebo alespoň s připsáním typu zdroje, typu záznamového zařízení (případně zobrazovací jednotky) pro lepší odůvodnění příčiny závady. Kamery doporučujeme mít řádně zabezpečeny před následky přepětí a výpadků napětí, díky jejich citlivé elektronice. U kamer dodávaných včetně kabelu s konektory se záruka neuznává, pokud je kabel s konektory poškozen nebo úplně ustřižen.

Reklamace LED žárovek. LED žárovky doporučujeme mít řádně zabezpečeny před následky přepětí a výpadků napětí, díky jejich citlivé elektronice. V případě 12VDC žárovek je nutné doložit původ, označení, druh a typ zdroje. Díky specifickým vlastnostem LED žárovek doporučujeme navštívit naši sekci „zdroje pro LED žárovky“ a vybrat zdroj určený pro napájení LED žárovek případně pomocí sekce kontakty se poradit s technickou podporou. Firma DSTECHNIK.CZ s.r.o. nezodpovídá za neodbornou instalaci, manipulaci nebo chybné zapojení LED žárovek. Záruku není možné uznat v případě užití neodpovídajícího napájecího zdroje. V případě LED žárovek doporučujeme instalovat napěťové a proudové ochrany (chrániče). LED žárovky díky svým malým rozměrům nejsou vybaveny ochranou proti přepětí, špičkám a ani proti výkyvům sítě. Z tohoto důvodu doporučujeme LED žárovky instalovat do obvodů chráněných těmito ochrannými prvky. LED žárovky doporučujeme zasílat v pevném a řádně probaleném balíku. LED žárovky bez krycího plastového víčka nepoužívejte v prostředích kde dochází ke kondenzaci, je zde zvýšená vlhkost nebo může dojít k jejich kontaktu s vodou. LED žárovky se známkami oxydace nebo koreze nebudou uznány jako záruční oprava. Nepoužívejte též v extrémních teplotách. LED žárovky nejsou určeny pro svícení v mrazáku troubě nebo podobných zařízeních kde může kvůli extrémním podmínkám dojít k poškození.

Zboží se životností kratší než 24 měsíců od nákupu. Na veškeré spotřební zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Na vady zboží vzniklé v důsledku opotřebení se nevztahuje záruka. Zboží se životností kratší než 24 měsíců je označeno vždy v nabídce prodávajícího a písemně uvedeno na na faktuře, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list při převzetí zboží kupujícím. Neznamená to v žádném případě, že po uvedené době životnosti přestane výrobek fungovat. U těchto výrobků se již z jejich povahy a technologického zpracování předpokládá již při jejich výrobě zaručené užívání kratší než 24 měsíců. Po uvedené době životnosti může dojít k takovému opotřebení výrobku, které znemožní jeho další používání.

Záruka na pohony PROTECO. Pohony PROTECO mají prodlouženou záruku na dobu 36 měsícu od data zakoupení. Tato prodloužená záruka se vztahuje pouze na samotný pohon (motor+píst, motor+hřídel). Prodloužená záruka se nevztahuje na elektroniku, dálkové ovladače fotobuňky ani jiné příslušenství pohonů. Důrazně doporučujeme využití uzemňovacích svorek na elektronice pro ochranu proti zkratu nebo přepětí. Nezapojením těchto svorek může dojít k zničení elektroniky. V případě nedodržení pokynů přiloženého manuálu nebo neodborné montáži, nebude reklamace uznána. Doporučujeme elektroniku pohonu dostatečně ochránit od vniku vody nebo vlhkosti.


nová prodejna v Praze - Dolní Počernice, Českobrodská 444
nová prodejna v Praze - Dolní Počernice, Českobrodská 444

Reklamace zboží poškozeného přepravou. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží od přepravce, které je zjevně poškozeno, nebo je zjevně poškozen značným způsobem přepravní obal, který vyvolává důvodnou domněnku, že zboží uvnitř je poškozeno (platí i pro případy, kdy je na kartonu vidět, že byl vystaven působení počasí nebo vody). Proto prosím věnujte kontrole stavu zásilky zvýšenou pozornost, konkrétně povrchu kartonu, ochranné pásce a jakýmkoliv, i třeba drobným porušením a trhlinám. Zvlášť pokud bude karton protržený nebo budou zdeformované rohy, je to signál, že zboží nebude zřejmě v pořádku. Kupující je povinen v případě zjevného vnějšího poškození zásilky sepsat s doručovatelem zápis o škodě, jinak nemusí být na pozdější reklamaci brán zřetel. Pracovník pošty nebo kurýrní služby je povinen s kupujícím sepsat protokol o poškození zásilky. Na jeho základě potom, v případě poškození obsahu balíku pošta nebo kurýrní služba vyřídí reklamaci. Reklamační řád přepravních společností PPL, GLS, ČP (Česká Pošta), DPD a TOPTRANS. Při dodání balíku přes ČP, podejte reklamaci osobně na kterékoli pobočce ČP ihned po doručení. Zachovejte kompletní balení, včetně výplní. Pokud Vám balík doručil řidič společnosti DPD, oznamte reklamaci do 2 pracovních dnů na 841 700 700, zavolejte řidiči, který Vám zakázku dovezl. V případě, že kupující po otevření balíku zjistí fyzické poškození zboží, které může být poškozeno nebo nemusí působením dopravy nebo vykazuje na první pohled známky nefunkčnosti nebo použití, je třeba tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu (kupující podnikatel nejpozději do 24h, kupujícímu spotřebiteli je doporučeno totéž) společnosti DSTECHNIK.CZ s.r.o., který bude kupujícího informovat o dalším postupu. Při dodání poškozeného zboží má kupující nárok na dodání nového zboží, neboť závazek trvá, nebo může odstoupit od smlouvy z důvodu, že nemá již oprávněný zájem na pozdějším dodání zboží, kdy toto je povinen sdělit prodávajícímu současně s oznámením o dodání poškozeného zboží. Pokud však reklamaci na špatně dodané zboží nebo zboží poškozené či použité zákazník neprovede do 24 hodin (zavoláním, e-mailem, osobně) od převzení zboží, nebudeme akceptovat, po této době, případné reklamace.

Účtování skladného a dalších výdajů. V případě odstoupení od smlouvy si prodávající vyhrazuje právo naúčtovat částku za práci technika, který musí zboží překontrolovat, vyzkoušet, případně zabalit, vyčistit a opět naskladnit. V případě poškození vráceného zboží bude účtována i oprava nebo cena náhradního dílu nutného k navrácení zboží opět do původního stavu. Účtovaná částka se bude lišit vždy podle druhu zboží, způsobu opotřebení nebo složitosti jejího otestování pro navrácení zpět do prodeje. A to i v případě 14-ti denní lhůty vrácení zboží a peněz. V případě nevyzvednutí reklamace do 14-ti dnů účtujeme skladné 30Kč/Den.

Komunikace. Registrací do internetového obchodu dstechnik.cz registrovaný uděluje souhlas k elektronické komunikaci, zejména pro účely potvrzování objednávek, zasílání ztracených hesel či odebírání infomailu. Souhlas s odebíráním infomailu lze odvolat odkazem v každém infomailu.




*

     © 2004 - 2016 DS technik, Marten & Louis, spol. s r.o. http://www.marten-louis.cz
Připomínky a návrhy zasílejte na czech@marten-louis.cz 002533ea6d4f7d9a0c0dab2042c468f7