Akční leták 2014-10
*** ------
h_right_http.gif, 1 kB
*

Přihlašovací jméno:
Heslo:


  Na hlavní stranu
O nás
Registrace
Nápověda
Značky
Kontakt

Katalog produktů:
 
>termostaty podlahového vytápění>
>AUTODOPLŇKY
>ALARMY
>KAMEROVÉ SYSTÉMY
>DOMOVNÍ TELEFONY
>ELEKTRONIKA
>POHONY BRAN
>ZÁVORY, PARKOVACÍ ZÁBRANY
>KOVÁNÍ
>NÁŘADÍ, SVÍTILNY
>VSTUPNÍ SYSTÉMY
>ŠPIONÁŽNÍ TECHNIKA
>METEOSTANICE, TEPLOMĚRY
>AKU, ZDROJE, NABÍJEČKY
>SOLÁRNÍ PANELY
>MĚNIČE
>MĚŘÍCÍ PŘÍSTROJE, MULTIMETRY
>ELEKTROINSTALAČNÍ MATERIÁL
>LED ŽÁROVKY
>LED PÁSKY
>LED TRUBICE
>LED SVÍTIDLA
>MODULY SVÍTIDEL
>TOPENÍ, TERMOSTATY
>ELEKTROVENTILY
>SPORTOVNÍ A ZDRAVOTNÍ POTŘEBY
>AKCE, VÝPRODEJ

Objednávka po telefonu? Zavolejte nám 777 338 228, poradíme Vám!

Soubory ke stažení:
>manuály a návody této sekce
>manuály a návody všechny
>celý katalog zboží
>koncový ceník zboží
>všeobecné obchodní podmínky
>formulář k vrácení zboží


Vyhledávání:
 



ČESKÉSTAVBY.cz

Lyže Fischer


*
Hledej:
Všeobecné obchodní podmínky


Obchodní podmínky
Postup nákupu a vyřízení reklamace

Zaregistrujete se ! Protože registrovaným zákazníkům na našich stránkách poskytujeme slevu z maloobchodní ceny. Tato cena sa automaticky zobrazuje při Vašem přihlášení. Další slevy pro montážní a obchodní firmy a velkoobchody můžeme nastavit dle vámi zaslané registrace a minimálnímu limitu odebraného zboží (a to od min 20.000Kč + DPH za rok nebo jednorázově). Registraci (ŽL nebo výpis z OR) můžete zaslat na náš e-mail.

NYNÍ NOVĚ!!!! Při nové objednávce nad 1000,-Kč (bez DPH) POŠTOVNÉ ZDARMA!!! (v rámci České Republiky). Poštovné zdarma neplatí pro výměny zboží, opravované zboží, zboží nadrozměrů, zboží do zahraničí a zboží dodávané za speciální velkoobchodní ceny, kde se vypočítává cena dle množství a hodnoty zásilky.  

Jak objednávat : Jednoduché objednání zboží vložením do virtuálního nákupního košíku. Před vložením nezapomeňte uvézt počet kusů a do poznámky nám sdělte váš případný požadavek a vyberte si barvu výrobku, pokud je nabídka uvedena. Vyplňte správně dodací adresu a nezapomeňte na vaše telefonní číslo a e-mail pro naší komunikaci a pro přepravní společnost. Sledujte váš nákupní košík, kde uvádíme den odeslání vaší objednávky, číslo balíku a přepravní společnost. Při nákupu na dobírku poskytujeme možnost vrátit nebo vyměnit nepoškozený, nepoužitý výrobek v neporušeném originálním obalu nejpozději do 30 dnů od jeho převzetí. Z ceny výrobku odečítáme náklady za servisní kontrolu a v případě porušení obalu i přebalení a nový obal. V případě výměny za jiné zboží bude navrácené zboží odečteno od nového. V případě, že částka za nové zboží bude vyšší než navrácené zboží, odešleme Vám balíček na dobírku za rozdíl ceny. Pokud bude nižší zašleme balíček zdarma a rozdíl částek zašleme na váš účet. Vážený zákazníku, z důvodu vysokých nákladů na poštovné a doběrečné (minimální poštovné a doběrečné je 100,-Kč) zasíláme na dobírku zboží nad 250,-Kč. Zásilky po ČR odesíláme prostřednictvím České pošty, společností PPL, DPD, Toptrans a Jihotrans. Poštovné a doběrečné účtujeme 84Kč + DPH (100Kč s DPH). Společností TOPTRANS zasíláme nadměrné 3m a 6m profily a palety a cena přepravy je vypočítána dodatečně dle celkové hmotnosti zboží a místa dodání. Zboží skladem objednané do 12 hodin je expedováno ještě týž den a dodáno zákazníkovi do 24 hodin. Na Slovensko nově zasíláme zboží bez poplatků za převod měny (máme nový účet na Slovensku v EURECH) do 3 dnů a snížili jsme cenu dopravy na 9,2EURO za balíček do 10kg, 10,5 EURO za 20kg balíček, 15,3 EURO za 30kg balíček a 25 EURO za balíček do 50kg. Doběrečné účtujeme 2,8 EURO - doporučujeme platbu předfakturou (předem), kdy doběrečné neúčtujeme. Zboží na faktuře uvádíme v Eurech dle denního kurzu ČNB. Při zaslání potvrzení plátce DPH, DPH neúčtujeme.  Do jiných zemí Evropy zasíláme zboží také, ale až po zaplacení předfaktury. Z důvodu vyšších nákladů na přepravné účtujeme min. poštovné 350Kč + DPH. Proto do zahraničí vyřizujeme pouze objednávky nad 2.000Kč. Vždy uvádějte vaší e-mailovou adresu na kterou Vám zašleme potvrzení objednávky, vyskladnění a případně předfakturu. Potvrzení objednávky je pouze informace o uskutečnění a přijmutí objednávky. Není však oficiálním dokumentem o uskutečnění obchodu. Tento dokument (fakturu) dostáváte současně s doručeným zbožím. Děkujeme za pochopení.


Reklamační řád - 1.Všeobecná ustanovení
foto nové prodejny a hlavního skladu  dstechniik.cz s.r.o.  - Litvínovice 209, Č. Budějovice
foto nové prodejny a hlavního skladu dstechniik.cz s.r.o. - Litvínovice 209, Č. Budějovice

1.Všeobecná ustanovení.  Tento reklamační řád  upravuje práva a povinnosti mezi prodávajícím společností DSTECHNIK.CZ s.r.o., se sídlem Koruní 23, Praha 2 – Vinohrady , PSČ: 120 00, DIČ CZ28107292, dále jen „prodávající“, na straně jedné a kupujícími na straně druhé. Tento reklamační řád upravuje rozdílně práva a povinnosti pro kupující, kteří vystupují ve vztazích s prodávajícím jako kupující spotřebitelé (dále jen „kupující spotřebitel“), kdy kupující spotřebitel je vymezen § 52 odst.3 z.č. 40/1964 Sb. a rozdílně pro osoby fyzické či právnické podnikající podle živnostenského zákona či jiného zvláštního zákona či státní instituce a organizace (dále jen „ kupující podnikatel“), kteří ve vztazích s prodávajícím jednají v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, kdy rozdílná práva a povinnosti obou kupujících jsou upravena a odlišena níže jako práva a povinnosti „kupujícího spotřebitele“ a práva a povinnosti „kupujícího podnikatele“. Pokud tyto podmínky reklamačního řádu upravují některá práva společně a shodně pro kupujícího spotřebitele i kupujícího podnikatele jsou kupující podnikatel i kupující spotřebitel shodně označováni jako „kupující“. Odlišnost úpravy reklamačního řádu ohledně některých povinností a práv kupujících podnikatelů od kupujících spotřebitelů je z důvodu, že kupující podnikatelé mají právní vztahy s prodávajícím založené obchodními podmínkami řízené podle z.č. 513/1991 Sb. a souvisejících právních předpisů a prodávající a kupující spotřebitelé mají právní vztahy založené s prodávajícím z.č. 40/1964 Sb. a z.č. 634/1992 Sb. a souvisejícími právními předpisy s čímž souvisí rozdílná práva a povinnosti i v rámci reklamačního řádu, neboť nároky z reklamace se řídí hlavním závazkem a jeho právní úpravou. Při řešení reklamace kupujícího spotřebitele se postupuje podle z.č. 40/1964 Sb. a z.č. 634/1992 Sb. a souvisejícími právními předpisy. Při řešení reklamace kupujícího podnikatele se reklamace řeší dle z.č. 513/1991 Sb. a souvisejících právních předpisů. Záruka se vztahuje na zboží, jež bylo zakoupeno u společnosti DSTECHNIK.CZ s.r.o. a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží zakoupenému u společnosti DSTECHNIK.CZ s.r.o. je přiložena faktura, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list. Při reklamaci vady výrobku kupujícím spotřebitelem doporučujeme pro urychlení a zjednodušení reklamačního řízení předložit fakturu, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list. Pokud výrobce přikládá k výrobku svůj záruční list, doporučujeme současné předložení originálního záručního listu výrobce. Pokud není zboží osobně odebráno v prodejně, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá kupující od dopravce.   

2.Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží.  Kupující spotřebitel - Pokud kupující spotřebitel zjistí poškození dodaného zboží, jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem nebo fakturou, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list a skutečně dodaným zbožím (v druhu, množství nebo sériovém čísle), nebo neobdržel se zásilkou fakturu, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list, důrazně doporučujeme ihned (nelépe do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat DSTECHNIK.CZ s.r.o. k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího spotřebitele řeší § 616 o.z. V případě kupujícího spotřebitele se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží, považuje za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující spotřebitel právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.  Kupující podnikatel - Kupující podnikatel je povinen prohlédnout zboží co nejdříve po převzetí zboží, nejpozději však do 24 hodin od převzetí s výjimkou případů, kdy zboží bylo předvedeno na prodejně. Pokud kupující podnikatel zjistí poškození zboží, jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem nebo fakturou, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list a skutečně dodaným zbožím (v druhu, množství nebo sériovém čísle), nebo neobdržel se zásilkou fakturou, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list, je povinen ihned (nejpozději do 24 hodin) prokazatelným způsobem tuto skutečnost oznámit DSTECHNIK.CZ s.r.o. Pokud tak neučiní, nebude na jeho pozdější reklamaci brán zřetel. 

3.Podmínky záruky  Délka záruky v měsících je uvedena na faktuře, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list. Není-li na faktuře, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako záruční list v souladu se zákonem vyznačena u položky zboží záruční doba v jiné délce, poskytuje společnost na zboží záruku 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží. Záruční doba se ve smyslu § 19(3) Zákona na ochranu spotřebitele prodlužuje pouze o dobu, po dobu od převzetí zboží do záruční opravy až do doby, kdy byl kupující povinen si zboží převzít. Tedy ne do chvíle, než si spotřebitel vyzvedne věc, ale do chvíle, kdy byla věc opravena a spotřebitel si ji mohl vyzvednout. V případě výměny zboží počíná běžet nová záruční doba okamžikem převzetí nového zboží. V případě, že dodavatel prodávajícího respektive výrobce zboží poskytuje na některé z nabízeného zboží záruku kratší než 24 měsíců, poskytuje prodávající kupujícímu podnikateli pouze záruku v tomto rozsahu, kdy konkrétní délka záruky je vždy uvedena u nabízeného zboží a je uvedena taktéž i v záručním listu, který je dodáván s tímto zbožím.



4. Neuplatnitelnost záruky. Při nákupu jednotlivého komponentu, který si kupující montuje nebo instaluje do zařízení, není schváleno pro špatné parametry nebo není plně kompatibilní a může dojít k jejímu poškození. (např. v případě namontování elektronického příslušenství do automobilu s vadou napájení -> přepětí, které je nezáměrně přivedeno do elektronického příslušenství a jeho následné zničení)
Záruku nelze uplatnit zcela nebo zčásti v následujících případech:
 vypršením záruční lhůty, mechanického poškození, neodborné instalace, neodborného zacházení či obsluhy, zanedbání běžné péče, instalace neodpovídající montážnímu manuálu a instalace pro funkci, na kterou není výrobek určený pokud byly vady způsobeny počítačovými viry používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry prostředí, pro které jsou určeny, nebo jiným parametrům stanoveným výrobcem zboží bylo poškozeno živly, nebo výpadkem elektrické sítě zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci zboží bylo zničeno nebo poškozeno jiným zařízením se skrytou vadou nebo vadným řízením, vadným napájením, přetížením apod. Upozorňujeme, že LED žárovky nemají vestavěné ochrany proti přepětí (z důvodu malé velikosti) a jsou proto náchylné na špičky, výboje a přepětí sítě. Doporučujeme instalovat do napájecího vedení napěťové ochrany (pouze kvalitní) a vyvarovat se napojení motorů a jiných spotřebičů s indukční zátěží do stejné fáze jako LED osvětlení. Případné vady způsobené přepětím neuznáváme jako záruční.

Reklamace kamer (všeobecně).  Kameru doporučujeme dodávat k reklamaci včetně napájecího zdroje nebo alespoň s připsáním typu zdroje, typu záznamového zařízení (případně zobrazovací jednotky) pro lepší odůvodnění příčiny závady. Kamery doporučujeme mít řádně zabezpečeny před následky přepětí a výpadků napětí, díky jejich citlivé elektronice. U kamer dodávaných včetně kabelu s konektory se záruka neuznává, pokud je kabel s konektory poškozen nebo úplně ustřižen.

Reklamace LED žárovek.   LED žárovky doporučujeme mít řádně zabezpečeny před následky přepětí a výpadků napětí, díky jejich citlivé elektronice. V případě 12VDC žárovek je nutné doložit původ, označení, druh a typ zdroje. Díky specifickým vlastnostem LED žárovek doporučujeme navštívit naši sekci „zdroje pro LED žárovky“ a vybrat zdroj určený pro napájení LED žárovek případně pomocí sekce kontakty se poradit s technickou podporou. Firma DSTECHNIK.CZ s.r.o. nezodpovídá za neodbornou instalaci, manipulaci nebo chybné zapojení LED žárovek. Záruku není možné uznat v případě užití neodpovídajícího napájecího zdroje. V případě LED žárovek doporučujeme instalovat napěťové a proudové ochrany (chrániče). LED žárovky díky svým malým rozměrům nejsou vybaveny ochranou proti přepětí, špičkám a ani proti výkyvům sítě. Z tohoto důvodu doporučujeme LED žárovky instalovat do obvodů chráněných těmito ochrannými prvky. LED žárovky doručeny v obalu (igelitové sáčky, dopisní obálky apod.), který neodpovídá povaze zboží budou automaticky považovány za neuznané, pro možnost poškození zboží přepravou. Proto LED žárovky doporučujeme zasílat v pevném a řádně probaleném balíku. LED žárovky bez krycího plastového víčka nepoužívejte v prostředích kde dochází ke kondenzaci, je zde zvýšená vlhkost nebo může dojít k jejich kontaktu s vodou (koupelny, sauny, v blízkosti digestoří ploten a pod.,) LED žárovky se známkami oxydace nebo koreze nebudou uznány jako záruční oprava. Nepoužívejte též v extrémních teplotách. LED žárovky nejsou určeny pro svícení v mrazáku troubě nebo podobných zařízeních kde může kvůli extrémním podmínkám dojít k poškození.
 
5. Zboží se životností kratší než 24 měsíců.  Na veškeré spotřební zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Na vady zboží vzniklé v důsledku opotřebení se nevztahuje záruka. Zboží se životností kratší než 24 měsíců je označeno vždy v nabídce prodávajícího a písemně uvedeno na dodacím a záručním listě nebo na faktuře, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list při převzetí zboží kupujícím. Neznamená to v žádném případě, že po uvedené době životnosti přestane výrobek fungovat. U těchto výrobků se již z jejich povahy a technologického zpracování předpokládá již při jejich výrobě zaručené užívání kratší než 24 měsíců. Životnost výrobku vymezuje dobu, po kterou je garantována bezchybnost výrobku a jeho funkčnost. Po uvedené době životnosti může dojít k takovému opotřebení výrobku, které znemožní jeho další používání. Není to ale důvod k reklamaci zboží. Z občanského zákoníku tedy vyplývá, že záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nebo na vadu, která prokazatelně vznikne před ukončením obvyklé životnosti výrobku, která je při běžném užívání zaručena.   

6.Záruka na pohony PROTECO.   Pohony PROTECO mají prodlouženou záruku na dobu 36 měsícu od data zakoupení. Tato prodloužená záruka se vztahuje pouze na řídící elektroniku a samotný pohon (motor+píst, motor+hřídel). Prodloužená záruka se nevztahuje na dálkové ovladače fotobuňky ani jiné příslušenství pohonů. Důrazně doporučujeme využití uzemňovacích svorek na elektronice pro předejití zkratu a zničení elektroniky. V případě nedodržení pokynů přiloženého manuálu nebo neodborné montáži, nebude reklamace uznána. Doporučujeme elektroniku pohonu dostatečně ochránit od vniku vody nebo vlhkosti.


 veletrh FOR ARCH
veletrh FOR ARCH

7. Postup při uplatnění a vyřizování reklamacekupující spotřebitel
Seznam výrobců, jejichž výrobky reklamuje kupující spotřebitel přímo v označeném servisu, jsou uvedeny na webové stránce DSTECHNIK.CZ s.r.o. přímo u každého konkrétního výrobku. Kupující spotřebitel má právo ve smyslu § 625 o.z. uplatnit reklamaci těchto výrobků i přímo u prodávajícího, kdy v těchto případech se postupuje takto:
Kupující spotřebitel doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu kterékoliv z provozoven prodávajícího, kdy s ohledem na rychlejší vyřízení reklamce kupujícího spotřebitele doporučuje prodávající kupujícím spotřebitelům sídlícím v Praze i mimo Prahu doručovat reklamaci na adresu prodejny v ulici Pod Stromovkou 209 (Litvínovice). Prodávající doporučuje zboží k reklamaci dodat včetně příruček, dokladů, kabelů, disket a ostatního příslušenství a pokud možno v původním nebo pevném náhradním obalu. Se zbožím doporučuje prodávající předložit záruční list a dodací list nebo fakturu, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list, případně také originální záruční list výrobce k urychlení reklamačního řízení. Pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o důvodnosti reklamace, pokud je to možné, ihned. O uplatnění reklamace sepíše pracovník s kupujícím spotřebitelem reklamační protokol, ve kterém uvede popis reklamované vady, způsob a termín vyřízení reklamace. V případě, že posoudí reklamaci jako nedůvodnou, uvede tuto skutečnost v reklamačním protokolu (zamítnutá reklamace). Zamítnutí reklamace může dodavatel také po důkladném překontrolování odborným technikem nebo autorizovaným servisem. Skutečnost o zamítnutí reklamace dodavatel oznámí spotřebiteli před vydáním nebo odesláním zákazníkovi.  V případě, že při posouzení reklamované vady zjistí DSTECHNIK.CZ s.r.o. , že reklamace není důvodná, sdělí tuto skutečnost kupujícímu bez zbytečného odkladu, vždy však nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace. V případě oprávněné reklamace má kupující spotřebitel nárok dle § 598 o.z. Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Lhůta určená podle dní počíná dnem, který následuje po události, jež je rozhodující pro její počátek. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty nejblíže následující pracovní den.
Vady odstranitelné - Jde-li o vadu odstranitelnou, má kupující spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Bezplatné odstranění vady se provádí zásadně, není-li to v případě vady u reklamovaného zboží, která je jinak odstranitelná, vzhledem k její povaze neúměrné, má kupující spotřebitel právo na výměnu zboží či týká-li se taková vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není – li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit.
Výměna věci.  Reklamace vad zboží, které je v den uplatnění reklamace skladem, se provádí výměnou zboží. Pokud zboží není skladem v den uplatnění reklamace, může se kupující spotřebitel s DSTECHNIK.CZ s.r.o. dohodnout na konkrétním termínu dodání náhradního zboží. Reklamační oddělení po dodání náhradního zboží do skladu vyzve kupujícího k odběru zboží, případně zboží zašle kupujícímu na náklady DSTECHNIK.CZ s.r.o. Po dohodě se spotřebitelem je možná (za předpokladu, že reklamované zboží určitého výrobce se již nevyrábí nebo je dlouhodobě nedostupné) i výměna za zboží jiného výrobce než reklamované zboží, které má identické nebo lepší parametry než reklamované zboží a plní stejnou funkci se stejnými či lepšími parametry. V případě, že není možné vadu bezplatně odstranit nebo zboží vyměnit, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo smlouvy odstoupit. Právo na výměnu zboží má kupující též v případě, že se jedná o vady odstranitelné, ale pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vyskytujících se vad nemůže kupující zboží řádně užívat. Větším výskytem vady je myšleno 3.oprávněná a uznaná reklamce stejného druhu, nebo čtvrtá oprávněná a uznaná reklamce různého druhu, nebo oprávněná a uznaná reklamce 3 podstatných vad na věci zároveň. Kupující spotřebitel má, v případě výskytu většího množství odstranitelných vad, právo na odstoupení od smlouvy nebo výměnu věci. Výběr záleží na spotřebiteli.
Vady neodstranitelné - Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání užívání zboží jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží za nové nebo může od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu neodstranitelnou, která však nebrání užívání zboží a kupující nepožaduje jeho výměnu, má právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena do 30 kalendářních dnů, pokud nebude s kupujícím spotřebitelem dohodnuta lhůta delší. Po vyřízení reklamace dostane kupující jedno vyhotovení reklamačního protokolu, ve kterém bude uvedeno, jakým způsobem byla reklamace vyřízena. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou zboží, obsahuje protokol nové sériové číslo vyměněného zboží. Další případné reklamace vyměněného zboží bude kupující spotřebitel uplatňovat na základě tohoto reklamačního protokolu, který nahrazuje záruční a dodací list. Kupující spotřebitel má v případě výskytu neodstranitelné vady, která brání užívání zboží jako zboží bez vady, právo na odstoupení od smlouvy nebo výměnu věci. Výběr záleží na spotřebiteli.



prodejna Praha 2 - Korunní 23,  Vinohrady a sídlo firmy
prodejna Praha 2 - Korunní 23, Vinohrady a sídlo firmy

8.Postup při uplatnění a vyřizování reklamace – kupující podnikatel.
Kupující podnikatel je povinen prokazatelným způsobem oznámit vadu zboží bez zbytečného odkladu poté co ji zjistil, nejpozději však do 3 dnů od jejího zjištění. Seznam výrobců, jejichž výrobky reklamuje kupující podnikatel přímo v označeném servisu, jsou uvedeny na webové stránce DSTECHNIK.CZ s.r.o. V případě, že autorizovaný servis posoudí závadu jako neodstranitelnou a reklamaci nevyřeší, je kupující podnikatel povinen uplatnit reklamaci této vady u prodávajícího v záruční době, která se prodlužuje o dobu, kdy byl předmět reklamace v autorizovaném servisu. Z důvodu rychlejšího vyřízení reklamace doporučujeme zasílat produkty na naši výše uvedenou adresu DSTECHNIK.CZ s.r.o. Litvínovice 209, 370 01 České Budějovice.
V ostatních případech se postupuje takto:  Kupující podnikatel doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu reklamačního oddělení v Českých budějovicích Litvínovice 209, 370 01 Doporučujeme zboží k reklamaci dodat včetně příruček, dokladů, kabelů, disket a ostatního příslušenství a pokud možno v původním nebo náhradním obalu. Se zbožím musí být předložen záruční list a dodací list nebo faktura, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list, případně také originální záruční list výrobce k urychlení reklamačního řízení. Pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o důvodnosti reklamace a zda se jedná o podstatné porušení smlouvy či nepodstatné, pokud je to možné ihned. O uplatnění reklamace sepíše pracovník s kupujícím reklamační protokol, ve kterém uvede popis reklamované vady, způsob a termín vyřízení reklamace. V případě, že posoudí reklamaci jako nedůvodnou, uvede tuto skutečnost v reklamačním protokolu (neuznaná záruka). V případě, že při posouzení reklamované vady zjistí DSTECHNIK.CZ s.r.o., že reklamace není důvodná, sdělí tuto skutečnost kupujícímu podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží. Podstatné porušení smlouvy Pokud má zboží vady neodstranitelné nebo větší množství vad, které brání jeho řádnému užívání, jedná se porušení smlouvy podstatným způsobem. V takovém případě může kupující: požadovat výměnu zboží, dodání chybějícího zboží, dožadovat se odstranění právních vad požadovat odstranění vad opravou zboží, jestliže jsou vady opravitelné požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.  Práva kupujícího zaručená obchodním zákoníkem nejsou tímto ujednáním dotčena. Volbu mezi shora uvedenými nároky má kupující podnikatel pouze pokud ji provede ve svém oznámení vad při uplatnění reklamace nebo do 24 hodin po tomto oznámení. Takto provedenou volbu nemůže kupující podnikatel bez souhlasu DSTECHNIK.CZ s.r.o. měnit. Jestliže kupující podnikatel neprovede svoji volbu včas, tj. ve lhůtě shora uvedené, má nároky z vad zboží jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Nepodstatné porušení smlouvy  - Vady zboží odstranitelné, právní vady zboží, větší množství vad, které nebrání řádnému užívání zboží, opakující se vady nebo další vady (vady v množství, barvě, chybějící doklady, atd.) jsou považovány za nepodstatné porušení smlouvy. V tomto případě může kupující podnikatel požadovat odstranění vad nebo slevu z kupní ceny. O tom, zda bude vada odstraněna opravou zboží nebo jeho výměnou rozhoduje DSTECHNIK.CZ s.r.o.! DSTECHNIK.CZ s.r.o. stanoví lhůtu, ve které vady zboží odstraní. Jestliže kupující podnikatel bez zbytečného odkladu po oznámení lhůty nesdělí DSTECHNIK.CZ s.r.o. svůj nesouhlas, má se za to, že ji stanovil sám. Neodstraní-li DSTECHNIK.CZ s.r.o. vady ve lhůtě stanovené dle předchozí věty, může kupující podnikatel požadovat slevu z kupní ceny nebo od smlouvy odstoupit. Odstoupit od smlouvy může kupující pouze v případě, že na svůj úmysl upozorní DSTECHNIK.CZ s.r.o. při stanovení lhůty pro odstranění vady nebo v přiměřené lhůtě před odstoupením od smlouvy. Takto provedenou volbu nemůže kupující podnikatel bez souhlasu DSTECHNIK.CZ s.r.o. měnit. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím včetně přiložených záručních listů a návodů. Kupující podnikatel nemůže odstoupit od smlouvy, jestliže vady včas neoznámil DSTECHNIK.CZ s.r.o. K odstoupení od smlouvy nedojde, jestliže kupující podnikatel nemůže vrátit zboží ve stavu, v jakém je obdržel s výjimkou případů, kdy: změnu stavu zboží nezpůsobil,ke změně stavu zboží došlo v důsledku prohlídky řádně vykonané za účelem zjištění vad zboží. Pokud došlo ke snížení hodnoty vráceného zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je kupující podnikatel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 441 odst. 4 obchodního zákoníku nahradit v penězích. V praxi se tak děje formou započtení hodnoty opotřebení či spotřebování zboží na vrácenou kupní cenu. Kupní cena je kupujícímu vyplacena v částce snížené o hodnotu opotřebení či spotřebování zboží. Hodnotu opotřebení či spotřebování určuje DSTECHNIK.CZ s.r.o. v závislosti na výši opotřebování či spotřebování vráceného zboží. Pokud bylo zboží kupujícímu zasíláno prostřednictvím přepravce, nemá kupující podnikatel právo na náhradu nákladů na přepravu.


stavíme pro Vás novou prodejnu v Praze - Dolní Počernice, Českobrodská 444,otevíráme jaro 2015
stavíme pro Vás novou prodejnu v Praze - Dolní Počernice, Českobrodská 444,otevíráme jaro 2015

9. Reklamace zboží poškozeného přepravou.  Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží od přepravce, které je zjevně poškozeno, nebo je zjevně poškozen značným způsobem přepravní obal, který vyvolává důvodnou domněnku, že zboží uvnitř je poškozeno (platí i pro případy, kdy je na kartonu vidět, že byl vystaven působení počasí nebo vody). Proto prosím věnujte kontrole stavu zásilky zvýšenou pozornost, konkrétně povrchu kartonu, ochranné pásce a jakýmkoliv, i třeba drobným porušením a trhlinám. Zvlášť pokud bude karton protržený nebo budou zdeformované rohy, je to signál, že zboží nebude zřejmě v pořádku. Kupující je povinen v případě zjevného vnějšího poškození zásilky sepsat s doručovatelem zápis o škodě, jinak nemusí být na pozdější reklamaci brán zřetel. Pracovník pošty nebo kurýrní služby je povinen s kupujícím sepsat protokol o poškození zásilky. Na jeho základě potom, v případě poškození obsahu balíku pošta nebo kurýrní služba vyřídí reklamaci. Reklamační řád přepravních společností PPL, ČP (Česká Pošta), DPD a TOPTRANS.  Při dodání balíku přes ČP, podejte reklamaci osobně na kterékoli pobočce ČP ihned po doručení. Zachovejte kompletní balení, včetně výplní. Pokud Vám balík doručil řidič společnosti DPD, oznamte reklamaci do 2 pracovních dnů na 841 700 700, zavolejte řidiči, který Vám zakázku dovezl. V případě, že kupující po otevření balíku zjistí fyzické poškození zboží, které může být poškozeno nebo nemusí působením dopravy nebo vykazuje na první pohled známky nefunkčnosti nebo použití, je třeba tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu (kupující podnikatel nejpozději do 24h, kupujícímu spotřebiteli je doporučeno totéž) společnosti DSTECHNIK.CZ s.r.o., který bude kupujícího informovat o dalším postupu. Při dodání poškozeného zboží má kupující nárok na dodání nového zboží, neboť závazek trvá, nebo může odstoupit od smlouvy z důvodu, že nemá již oprávněný zájem na pozdějším dodání zboží, kdy toto je povinen sdělit prodávajícímu současně s oznámením o dodání poškozeného zboží. Pokud však reklamaci na špatně dodané zboží nebo zboží poškozené či použité zákazník neprovede do 24 hodin (zavoláním, e-mailem, osobně) od převzení zboží, nebudeme akceptovat, po této době, případné reklamace.

10. Účtování skladného a dalších výdajů.  V případě odstoupení od smlouvy si prodávající vyhrazuje právo naúčtovat částku za práci technika, který musí zboží překontrolovat, vyzkoušet, případně zabalit, vyčistit a opět naskladnit. V případě poškození vráceného zboží bude účtována i oprava nebo cena náhradního dílu nutného k navrácení zboží opět do původního stavu. Účtovaná částka se bude lišit vždy podle druhu zboží, způsobu opotřebení nebo složitosti jejího otestování pro navrácení zpět do prodeje. A to i v případě 14-ti denní lhůty vrácení zboží a peněz. V případě nevyzvednutí reklamace do 14-ti dnů účtujeme skladné 30Kč/Den.

11.Závěrečná ustanovení.   Prodávající neručí v žádném případě za ztrátu dat, která jsou obsažena v reklamovaném zboží, kdy kupujícímu se doporučuje tyto adekvátním způsobem zálohovat mimo reklamované zboží.

12. Komunikace. Registrací do internetového obchodu dstechnik.cz registrovaný uděluje souhlas k elektronické komunikaci, zejména pro účely potvrzování objednávek, zasílání ztracených hesel či odebírání infomailu. Souhlas s odebíráním infomailu lze odvolat odkazem v každém infomailu.  




*

     © 2004 - 2014 DS technik, Marten & Louis, spol. s r.o. http://www.marten-louis.cz
Připomínky a návrhy zasílejte na czech@marten-louis.cz 002533ea6d4f7d9a0c0dab2042c468f7